果然:

果然:
高速的世界容不下我的慢手慢腳...

-----------------
JCCAC 3月16-17日的手作市集已完滿結束! 謝謝大家的支持啊! :)


現在::

開始了參加市集,

售賣印章,設計,誠意

-Two Black Circles-
...兩個黑眼圈,用來表達每件作品都是捱更抵夜,精心製作作品出來的概念

(感謝每一個購買了TBC印章,及喜歡TBC印章的顧客)
聯絡方法: haupan_li@yahoo.com.hk

2011年2月8日星期二

錢。

買東西有一半原因是因為壓力,
但買後卻發現...
原來壓力變大了。
(想當隱形人,別人不懂不緊要,自己懂就好)

2 則留言:

  1. 我都覺得我返左工之後買左好多野,買野絕大部份都係因為壓力,另一個原因係買衫岩返工著...="=以前返學、去街既衫都冇乜點著...><

    回覆刪除
  2. RE: TATA
    衰在我先洗未來錢呢...
    我真係要節制下!><"

    所以買左本無印賬目簿由今個月開始將每日洗左d錢去邊都寫晒入去!!
    希望睇住會警告自己多d啦!.\0/.

    回覆刪除